Brodnica Dolna

Nowe miejsca i nowe fotografie z letnio-jesiennych wycieczek

W mijającym tygodniu udało się wreszcie zakończyć prace nad fotografiami z naszych letnio-jesiennych wycieczek po Polsce w 2012 roku. Zapraszamy więc wszystkich do zapoznania się z kolejnymi pięknymi i ciekawymi miejscami w naszym kraju.
Obecnie na naszej głównej stronie wycieczkowej http://tripsoverpoland.pl dostępnych jest 51178 fotografii z 1811 miejsc (linki do zdjęć z tych miejsc dostępne są w prawej kolumnie blogu w sekcji: Zobacz gdzie już byliśmy), a wśród nich w kilku wybranych najliczniejszych grupach tematycznych: 885 pałaców i dworów, 258 zamków oraz 710 kościołów, klasztorów i cerkwi. Oczywiście innych ciekawych obiektów także nie omijaliśmy, a kilka relacji z takich miejsc dostępnych jest już na naszym blogu we wcześniejszych wpisach.

Brodnica Dolna

Nowe zdjęcia (3686) dostępne są począwszy od strony:

W wielu miejscach wykonaliśmy także ujęcia filmowe i w postaci krótkich filmików są one dostępne zaraz pod zdjęciami na kolejnych stronach. Te ujęcia, z których nie udało się dotąd stworzyć oddzielnych filmów zebraliśmy w jednym dłuższym dostępnym tutaj:

Jest to już 285 film wykonany przez nas, pokazujący następujące miejsca: Gładyszów, Gorlice, Jaćmierz, Klimkówka, Kopytowa, Korczyna, Krempna, Przełęcz Małastowska, Ropica Górna, Skwirtne, Świątkowa Mała, Świątkowa Wielka, Tarnobrzeg – Dzików, Wróblik Szlachecki, Chmielno, Krojanty, Parchowo, Piaszno, Sianowo, Sławkowo, Szymbark (pomorskie), Tuchola, Wysoka (kujawsko-pomorskie), Zamek Bierzgłowski, Irządze, Sadów, Trzciniec, Wysocice, Zegrze.

Piaszno

Grudzień to z jednej strony miesiąc pewnych podsumowań, a z drugiej warto już teraz pomyśleć o kolejnym sezonie wycieczkowym – my oczywiście zachęcamy do planowania wycieczek po naszym pięknym kraju, w którym można znaleźć mnóstwo atrakcji turystycznych.

Owczary

Aby łatwiej było takie plany wykonać zapraszamy do zapoznania się z wpisem: http://blog.tripsoverpoland.pl/2010/09/18/gdzie-na-weekend-a-moze-na-dluzszy-wypad-lub-caly-urlop/ – to pewnego rodzaju instrukcja obsługi naszych stron, a także próba odpowiedzi na najczęściej zadawane nam pytania.

Szymbark (małopolskie)

Jeśli ktoś chciałby sobie wydrukować kalendarz na rok 2013 z naszymi zdjęciami to poniżej zamieszczamy zdjęcie A4 300dpi (link do zdjęcia w pełnym formacie jest tu – należy po kliknięciu prawym przyciskiem myszki wybrać opcję zapisz link jako i zapisać obrazek na lokalnym dysku, a potem wydrukować go korzystając z dowolnego programu graficznego lub przeglądarki obrazów jpg):

kalendarz na rok 2013

6-ta wersja kalendarza dostępna jest tu:

7-ma wersja kalendarza dostępna jest tu:

8-ma wersja kalendarza dostępna jest tu we wpisie:
Zabytki w bajkowym, przedświątecznym nastroju.