Polska'2015 - 77 miejsc

Zaproszenie na wirtualną wycieczkę – ponad 4000 fotografii i 51 filmów

Zapraszamy Państwa na wirtualną wycieczkę po miejscach, które odwiedziliśmy w tym roku. Udało nam się wykonać fotografie w sumie w 77 miejscach, w tym w czterdziestu czterech po raz pierwszy odwiedzonych.

Na naszej głównej stronie http://tripsoverpoland.pl począwszy od podstrony:  http://tripsoverpoland.pl/index.php?s=2015-0.php
zamieściliśmy ponad 4000 fotografii oraz 51 filmów.

Statystyka wszystkich naszych dotychczasowych wycieczek obejmuje już 2049 miejsc64740 fotografii i 471 filmów w naszym kanale na YouTube. Nasza uproszczona wyszukiwarka przy odpowiednim wyborze obszaru całej Polski wyświetla taką mapę:

Mapa 2049 odwiedzonych miejsc

Aby zachęcić Państwa do tej wirtualnej wycieczki poniżej jeden kolaż z 77 zdjęć:

Polska'2015 - 77 miejsc
Polska’2015 – 77 miejsc

Jeśli ktoś chciałby obejrzeć wszystkie filmy w jakości 1080P, to zapraszamy do poniższej listy odtwarzania:

Mamy nadzieję, że pokazywane przez nas miejsca, szczególnie te uratowane przez obecnych właścicieli, zachęcą Państwa do zaplanowania nie jednej wycieczki po naszym pięknym kraju.

Przeczytaj także inne wpisy:

Najpiękniej położone polskie zamki (15) – Zamek Królewski w Olsztynie koło Częstochowy
Czy miejscowość Przymiłowice kojarzy się z zamkiem? Dla znawców tematów zamkowych oczywiśc...
Najpiękniej położone polskie zamki (28) – Chęciny
Chęciny nie miały do tej pory szczęścia na naszej mapie atrakcji turystycznych. Ale w tym ...
Piękne polskie parki i pałace – Otwock Wielki
Kiedy chciałbyś choć na chwilę uciszyć docierające zewsząd odgłosy Euro’2012 – i te bliski...
Wycieczkowe podsumowanie roku 2012
Zbliżający się koniec roku 2012 to także dla nas okres pewnych podsumowań. Z wycieczkoweg...
Dwór w Sikorzynie - spełniona wizja
Spędzając część wakacji na Kaszubach trafiliśmy podczas jednej z wycieczek do Sikorzyna ni...
Kolejne (4 i 5) certyfikaty uznania w konkursie „Doceniony przez społeczność Uratowanych obiektów za...
Wczoraj i dzisiaj w naszym konkursie „Doceniony przez społeczność Uratowanych obiektów zab...
Zamek i katedra w Kwidzynie - piękno i historia
Zamek w Kwidzynie i sąsiadująca z nim bezpośrednio katedra to zachowane do dzisiaj budynki...
Analogowe ujęcia z pięknych miejsc w Polsce
Okres przedświąteczny to zapewne nie pora na zbyt długie teksty, więc dzisiaj powspominamy...
Mała siedziba ziemiańska w Wielkopolsce - Dwór Koszuty
W roku 2010 podróżując po Wielkopolsce trafiliśmy do urokliwego dworu w Koszutach. ...
Piękne polskie parki i pałace - Radziejowice
"Niewielka miejscowość położona na lekko sfalowanym terenie wypiętrzenia Mszczonowski...
Spacerem przez Grzędę Mirowsko-Bobolicką
Kilka dni temu postanowiliśmy ponownie odwiedzić Mirów i Bobolice, a także przejść ścieżką...
Od uratowanego zameczku do kompletnego produktu turystycznego - Opinogóra Górna
Kiedy poprzednio byliśmy w Opinogórze Górnej w Muzeum Romantyzmu w 2005 roku to wielu obec...