Strzelinko – Dolina Charlotty

Na szlaku naszych letnich wycieczek znalazła się też znana m.in. z Festiwalu Legend Rocka Dolina Charlotty w Strzelinku.

Strzelinko - Dolina Charlotty

W tym wpisie pokażemy więc to miejsce na naszych zdjęciach oraz krótkim filmie.

Strzelinko – Dolina Charlotty

Przepiękne położenie całego kompleksu najlepiej widać na zdjęciach satelitarnych:

Zacytujemy fragment opisu ze strony „Poznaj Dolinę Charlotty„:
Dolina Charlotta Resort & SPA to centrum wypoczynkowo-konferencyjne, położone w stylowym obiekcie nad Jeziorem Zamełowskim. Na terenie obiektu znajdują się: Restauracja Charlotta, cztery sale konferencyjne, basen z brodzikiem, strefa saun, jacuzzi, Spa Bali Hai oraz Rock Pub z kręgielnią i bilardem. Na naszych gości czeka 91 komfortowych pokoi gościnnych, w tym cztery apartamenty, nazwane imionami gwiazd Festiwalu Legend Rocka: Ian Gillan, Carlos Santana, Alice Cooper i Bonnie Tyler. Tych legendarnych muzyków mieliśmy zaszczyt gościć na scenie amfiteatru oraz w progach naszego hotelu.

Dolina Charlotty Resort & SPA oferuje również luksusowe noclegi w obiektach położonych nad malowniczym Jeziorem Zamełowskim, wśród pięknych lasów („Żelazna Podkowa” umiejscowiona nad stajnią bądź domy na drzewach). W sercu malowniczej Doliny, na wyspie Jeziora Zamełowskiego czeka na Państwa restauracja Gościniec i pensjonat Rybaczówka.

Strzelinko – Dolina Charlotty

Spacerując po rozległym terenie wśród ciszy zakłócanej jedynie śpiewem ptaków czy szumem wiatru, sycąc oczy widokami lasu i uroczych zabudowań odbijających się w wodach jeziora zapominamy o zgiełku miast i codziennych troskach.

Dłuższy spacer wokół jeziora i głównego budynku hotelowego zabrał nam sporo czasu, więc nie zdołaliśmy dotrzeć w każdy zakątek. Dlatego polecamy spojrzeć na mapę obiektu z wszystkimi miejscami wartymi obejrzenia.

Strzelinko – Dolina Charlotty

Możliwość skorzystania z noclegów w domach na drzewach nie jest jeszcze dostępna w zbyt wielu obiektach, a połączenie z możliwością jazdy konnej czy obserwacją baraszkujących fok, a także wspinaczka w parku linowym czy rejs po jeziorze sprawiają, że miejsce to  może być wspaniałym czasem relaksu i przygody dla całej rodziny.

My podczas naszego krótkiego niestety spaceru zobaczyliśmy tylko niektóre atrakcje obiektu. Skupiliśmy się bardziej na walorach krajobrazowych, bo miejsce to ma w sobie duży ładunek magii natury.

Strzelinko – Dolina Charlotty

I nawet niezbyt sprzyjająca pogoda nie zniechęcała do wędrówki po tym ciekawym widokowo miejscu. Jeśli więc będziecie gdzieś w okolicy to na pewno warto tu zajrzeć na dłuższą chwilę, a jeśli ktoś może zaakceptować poziom cenowy obiektu to na pewno warto tu spędzić dużo więcej czasu.

Zapraszamy także do obejrzenia naszego filmu: