Zamki, pałace, dwory, kościoły, skanseny, podziemne sztolnie – filmowe podsumowanie sezonu 2010

Polska'2010 W trzech kolejnych odcinkach przedstawiamy filmowe podsumowanie wycieczek po Polsce w roku 2010. Są w nich zawarte ujęcia dotąd nie publikowane w innych filmach oraz migawki z większości miejsc, które odwiedziliśmy tego roku.

Znajdziecie tu Państwo obrazy polskich zamków (np. Brzeg, Kórnik, Książ, Kwidzyn, Liw, Pasłęk, Twierdza Wisłoujście), pałaców i dworów (np. Pałac Ostrogskich w Warszawie, Pałac Paulinum w Jeleniej Górze, pałacyk myśliwski w Karpnikach, pałac w Wojanowie, pałace w Będlewie, Ciążeniu, Czerniejewie, Rogalinie, Miłosławiu, dwór w Koszutach, dwór w Łochowie, pałac w Wilanowie), kościołów (np. Przemęt, Radachówka, Stary Licheń, Węgrów), skansenów (Wdzydze Kiszewskie, Szymbark koło Kościerzyny) oraz wiele innych ciekawych i tajemniczych miejsc jak kompleksy podziemne Osówka, Rzeczka i Włodarz czy obiekty militarne na Półwyspie Helskim, a także urocze zakątki Trójmiasta (Gdańsk, Sopot, Gdynia).

Pierwszy odcinek podsumowania:

Drugi odcinek podsumowania:

Trzeci odcinek podsumowania:

Jeśli któreś z pokazywanych miejsc zainteresuje kogoś bardziej, to zapraszamy także do obejrzenia zdjęć zamieszczonych na naszej głównej witrynie począwszy od strony http://tripsoverpoland.pl?s=2010-0.php .

Dla tych, którzy lubią wiedzieć dokładnie gdzie pokazywane miejsca się znajdują przygotowaliśmy także poglądową mapę: